loading...
فان دل |سایت تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
فان دل |سایت تفریحی بازدید : 44 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

 

میدونین تو این هوای سرد چی می چسبه؟!
با مخاطب خاصت پیاده بری بیرون یکم الکی بچرخی وقتی قشنگ یخ کرد لُپاش گُل انداخت از سرما با کِش بزنی به لپاش تا از درد بمیره عوضی کثافت :|

_________________

دختره تازه فوقِ ديپلمش رو تو رشته پرورش تخم پرندگان اهلي از دانشکده غيرانتفاعي و غير حضوري علمي کاربردي تو قريه ي مسلم آباد از توابع ياقوت شهر سفلي مَمَسني به زور سه ترم مشروطي و دو جلسه تشکيل شورا و نامه از امام جماعت مسجدشون گرفته (نفسم گرفت) اونوقت برگشته ميگه: از اين مملکت بايد رفت ، سقف اینجا واسه من کوتاس ..
خوب عزيزم كيليپس رو بردار
___________________
بعضیا رو هم انگار توی بچگی‌ سه بار انداختن بالا، دو بار گرفتن؛ از بس که مشکل مغزی دارن :|
__________
چند سال پیش که میخواستم گواهی نامه بگیرم، کله صبح پاشدم برم که امتحان شهر بدم.
افسره اسمای گروه مارو که خوند، به من گفت: شما بشین پشت فرمون!
منم نشستم دیدم در جلو هم باز شد طرف نشست.منم راه افتادم یه پنج دقیق ای که گذشت گفتم:
جناب!
حالا چیکار کنم؟!
طرف برگشت گفت: جناب کیه؟؟
منم اومدم امتحان بدم!
آدمای عقب ماشین :o
هیچی دیگه!
افسره رو جا گذاشته بودیم!
_+_____________________________

ﺁﻗﺎ ﺗﺎ ﻟﺒﻮ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ ﯾﻬﻮ بابام ﺍﻭﻣﺪ ﻣﺎﺭﻭ ﺩﯾﺪ ...
!.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻭﻧﻢ یه ﭼﻨﮕﺎﻝ ﮔﺮﻓﺖ دستشو ﻧﺸﺴﺖ ﺑﺎﻣﺎ ﻟﺒﻮ ﺧﻮﺭﺩ!
چیه فک کردی ما از اوناشیم ؟
برو از خدا بترس:/
ﺗﺴﺒﯿﺤﻪ ﻣﻦ ﮐﻮ؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
علت خشک شدن دریاچه ارومیه مشخص،شد
.
.
.
.
.
.
یه از خدا بی خبر یه ساقه طلایی انداخته توش!.
ــــــــــ
دیروز از جلو یه رستوران ردمیشدم

رفتم داخل گفتم اقا جوجه دارید؟

گفت : آره داریم

گفتم بهش آب و دونه بدین نمیره =))

کصافط تا آخر خیابون با لنگه کفش دنبالم کرد

ـــــــــــــــــــ

دیشب از بس مازیار فلاحی و مجید خراطها ومحسن یگانه گوش دادم

الان فکر میکنم واقعا فکر میکنم یکی بهم خیانت کرده و رفته :|

اصن اعصابم داغونه :))

 

بقیش بمونه برای سری بعد(fundll.ir)


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبادل لوگو

    لوگوي دوستان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 700
  • بازدید کلی : 24,420